Afficher ce site en français | View this website in English

Terug naar Plan je bezoek

OPGELET! De ticketverkoop voor voorstellingen in de Proximus Pop-Up Arena Middelkerke gebeurt via Tele Ticket Service. De officiële verkooplink vind je ook altijd bij het evenement, hier op de website van de zaal.

Tickets

Online

Bestel je tickets uitsluitend via de officieel erkende kanalen. De officiële ticketkanalen voor evenementen in de Proximus Pop-Up Arena zijn: Proximus Pop-Up Arena en Tele Ticket Service. Controleer dit altijd goed en let op voor malafide ticketverkopers.

Surf via onze KALENDER naar het evenement van je keuze en klik op de TICKETBUTTON om te reserveren.

Wil je telefonisch reserveren of heb je vragen over je tickets, neem dan contact op met het Customer Experience Center van Tele Ticket Service.

Aan de kassa

Is een evenement nog niet uitverkocht, dan kan je voor aanvang tickets kopen aan de kassa van de zaal zelf. Koop geen tickets op straat: de kans bestaat dat ze vervalst zijn en dat je de toegang tot de zaal wordt geweigerd.

Opgelet! Er wordt een extra servicekost van 2 euro per ticket aangerekend bij aankoop van tickets aan de kassa.

Ticketprijzen met/zonder extra kosten

De op onze website vermelde ticketprijzen zijn de prijzen die je ook werkelijk betaalt bij een online bestelling. In deze prijzen zijn de kosten voor online betaling, de servicekosten en de kosten voor bezorging van elektronische tickets inbegrepen.

Zowel bij een online als bij een telefonische reservering heb je de keuze om je tickets als e-ticket of als papieren ticket toegestuurd te krijgen. Bij een papieren ticket worden wel nog supplementair verzendingskosten aangerekend.

Bij telefonische reserveringen moet je rekening houden met een gesprekskost van 0,30 euro per minuut.

Bij aankoop van tickets aan de kassa betaal je 2 euro extra per ticket.

Voor een kleine meerprijs van 3 euro per ticket kan je een annuleringsverzekering afsluiten voor je complete reservering. Word je vlak voor het evenement geconfronteerd met een tegenslag waardoor je niet aanwezig kan zijn, dan krijg je dankzij deze verzekering je tickets terugbetaald.

Wat te doen wanneer je je ticket ben kwijtgeraakt of niet hebt ontvangen?

Voor een aantal evenementen zijn de tickets pas enkele weken vóór het evenement beschikbaar. Koos je voor postale verzending, dan vallen de tickets ten laatste een paar weken vóór het evenement in de brievenbus. Ging je akkoord met de standaard afleverwijze onder de vorm van e-tickets, dan zijn je e-tickets ten laatste een paar weken vóór het evenement beschikbaar voor download. Log in op de website van Tele Ticket Service en meld je aan op je account. Op het moment dat je e-tickets beschikbaar zijn voor download ontvang je ook een e-mail met een directe link ernaartoe.

Heb je postale verzending van je tickets aangevraagd en kreeg je die kort vóór het evenement nog niet in de bus, dan bestaat de kans dat je tickets verloren zijn geraakt in de post. Neem contact op met het Customer Experience Center van Tele Ticket Service om je tickets te vervangen.

LET OP: tickets kunnen pas verzonden of klaargezet worden voor download wanneer Tele Ticket Service van de bank de bevestiging heeft ontvangen van je betaling. Betaalde je met een klassieke overschrijving, dan kunnen daar een paar dagen overheen gaan. Je kan de status van je reservering (en betaling) nagaan op de website van Tele Ticket Service. Log in en ga naar ‘Mijn bestellingen’. Is de status ‘betaling vereist’ vervangen door ‘klaar voor verzenden’ of het pdf-icoontje van je e-tickets, dan werd je betaling correct verwerkt.

Opgelet voor ticketfraude

Voor de meeste evenementen verstuurt Tele Ticket Service de tickets pas ten vroegste 4 weken vóór het evenement. De belangrijkste reden om dit te doen is de bestrijding van de zwarte markt en het frauderen met tickets. Door tickets pas 4 weken voor het evenement te bezorgen, wordt de doorverkoop aan hoge prijzen op de zwarte markt sterk bemoeilijkt.

Koop je tickets niet van malafide doorverkopers die tickets op de zwarte markt aan hogere prijzen aanbieden. Deze tickets zijn vaak vervalst. De code op deze tickets kan ongeldig zijn gemaakt, waardoor je de toegang tot de zaal wordt geweigerd.

De doorverkoop van tickets aan woekerprijzen is illegaal in België. Het faciliteren hiervan via een website is strafbaar. Ook personen die via dergelijke sites een “te veel” aan aangekochte tickets te koop aanbieden riskeren gerechtelijke vervolging.

Overzicht van malafide ticketdoorverkopers

Meer info over ticketfraude

Ben je het slachtoffer van misleiding, bedrog, fraude, oplichting? Meld het hier.

Bezoekers met een beperking

Alle zalen van de Sportpaleis Group zijn voorzien op de ontvangst van bezoekers met een beperking. We willen je zo goed mogelijk opvangen en in de beste omstandigheden laten genieten van een evenement.

Vraag je plaatsen telefonisch aan op het nummer 03/400.00.34 (vanuit Nederland +32.3.400.00.34), bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 9.00 tot 12.30 uur en van 13.30 tot 18.00 uur, of via een mail naar service@teleticketservice.com en vermeld duidelijk dat je een bezoeker bent met een beperking (bv. dat je je in een rolstoel verplaatst). Zo kunnen we de juiste boeking voor je doen. Ook wie geen gebruikmaakt van een rolstoel kan specifieke noden hebben. Geef dus bij het aanvragen van tickets altijd aan wat precies je noden zijn, zodat we je optimaal van dienst kunnen zijn.

De Proximus Pop-Up Arena Middelkerke heeft een speciale ingang voor bezoekers met een beperking. De vrijwilligers begeleiden je vanaf daar naar je plaats in de zaal.

Rolstoelgebruikers

Er zijn in de Proximus Pop-Up Arena Middelkerke voorbehouden plaatsen voor rolstoelgebruikers en de personen die hen vergezellen. Deze plaatsen zijn, zoals die van alle andere prijscategorieën, beperkt in aantal. Snel zijn is dus altijd de boodschap. Er is per rolstoelgebruiker plaats voorzien voor één begeleider. Tele Ticket Service gaat met plezier voor je na of uitzonderingen mogelijk zijn om bijvoorbeeld families samen te plaatsen, maar jammer genoeg (en zeker voor grotere groepen) is dat niét altijd mogelijk.

Dove en slechthorende personen

Dove en slechthorende personen kunnen de tolk van hun keuze meenemen. Ze kunnen ook vragen dat de organisator van het evenement een tolk voorziet. Dan wordt er samen bekeken of deze vraag redelijk is. Neem contact op met de klantendienst om dit te bespreken.

Blinde en slechtziende personen

Wil je met een blindengeleidehond een evenement bijwonen, gelieve dan hierover contact op te nemen met de administratieve dienst van de Sportpaleis Group. Je kan ons elke werkdag bereiken van 09.00 tot 18.00 uur vanuit België via 03/400.40.40, vanuit het buitenland via 0032.3.400.40.40. OPGELET, op dit nummer kan je GEEN tickets bestellen.

Contact

Adres

Proximus Pop-Up Arena Middelkerke
Vrijetijdspark, Westendelaan
8430 Middelkerke

Administratie

Je kan de administratieve dienst van de Sportpaleis Group elke werkdag bereiken van 09.00 tot 18.00 uur vanuit België via 03/400.40.40, vanuit het buitenland via 0032.3.400.40.40. OPGELET, op dit nummer kan je GEEN tickets bestellen. Vragen kan je stellen via info@sportpaleisgroup.be.

Pers

De Sportpaleis Group stelt haar zalen ter beschikking van verschillende organisatoren. Voor informatie over de optredens of voor persaccreditaties vragen wij om rechtstreeks bij de organisator/promotor zelf aan te kloppen. De naam van de organisator/promotor staat altijd vermeld bij het evenement op de website van de zaal.

Vragen over de Sportpaleis Group en haar zalen kan je stellen via pers@sportpaleisgroup.be.