Afficher ce site en français | View this website in English

Terug naar Plan je bezoek

OPGELET! De ticketverkoop voor voorstellingen in Pop-Up Arena Middelkerke gebeurt via Tele Ticket Service. De officiële verkooplink vind je ook altijd bij het evenement op de website van de zaal.

Tickets

Bestel je tickets uitsluitend via de officieel erkende kanalen. De officiële ticketkanalen voor evenementen in Pop-Up Arena zijn: Pop-Up Arena en Tele Ticket Service. Controleer dit altijd goed en let op voor malafide ticketverkopers.

Online

Surf via onze kalender naar het evenement van je keuze en klik op de ticketbutton om te reserveren. Makkelijk, handig en 24/24 uur beschikbaar!

Telefonisch

via Tele Ticket Service

vanuit België: 070 345 345 (max. € 0,30/min.)
vanuit Nederland: 0900 45 000 45 (€ 0,45/min.)
vanuit andere landen: +32 34 0000 34

Aan de kassa

Is een evenement nog niet uitverkocht, dan kan je voor aanvang tickets kopen aan de kassa van de zaal zelf. Koop geen tickets op straat: de kans bestaat dat ze vervalst zijn en dat je de toegang tot de zaal wordt geweigerd.

Opgelet! Er wordt een extra servicekost van 2 euro per ticket aangerekend bij aankoop van tickets aan de kassa.

Ticketprijzen met/zonder extra kosten

De op onze website vermelde ticketprijzen zijn de prijzen die je ook werkelijk betaalt bij een online bestelling. In deze prijzen zijn de kosten voor online betaling, de servicekosten, de kosten voor bezorging van elektronische tickets en ook de contributie voor het vrij gebruik van het openbaar vervoer inbegrepen.

Zowel bij een online als bij een telefonische reservering heb je de keuze om je tickets als e-ticket of als papieren ticket toegestuurd te krijgen. Bij een papieren ticket worden wel nog supplementair verzendingskosten aangerekend.

Bij telefonische reserveringen moet je rekening houden met een gesprekskost van 0,30 euro per minuut.

Bij aankoop van tickets aan de kassa betaal je 2 euro extra per ticket.

Voor een kleine meerprijs van 3 euro per ticket kan je een annuleringsverzekering afsluiten voor je complete reservering. Word je vlak voor het evenement geconfronteerd met een tegenslag waardoor je niet aanwezig kan zijn, dan krijg je dankzij deze verzekering je tickets terugbetaald.

Wat te doen wanneer je je ticket ben kwijtgeraakt of niet hebt ontvangen?

Voor een aantal evenementen zijn de tickets pas enkele weken vóór het evenement beschikbaar. Koos je voor postale verzending, dan vallen de tickets ten laatste een paar weken vóór het evenement in de brievenbus. Ging je akkoord met de standaard afleverwijze onder de vorm van e-tickets, dan zijn je e-tickets ten laatste een paar weken vóór het evenement beschikbaar voor download. Log in op de website van Tele Ticket Service www.teleticketservice.com en ga naar ‘mijn account’. Op het moment dat je e-tickets beschikbaar zijn voor download ontvang je ook een e-mail met een directe link ernaartoe.

Heb je postale verzending van je tickets aangevraagd en kreeg je die kort vóór het evenement nog niet in de bus, dan bestaat de kans dat je tickets verloren zijn geraakt in de post. Neem contact op met Tele Ticket Service om je tickets te vervangen.

vanuit België: 070 345 345 (max. 0,30 euro/min.)
vanuit Nederland: 0900 45 000 45 (0,45 euro/min.)
internationaal: +32 34 00 00 34
Op werkdagen tussen 9 en 12.30 uur en tussen 13.30 en 18 uur.

LET OP: tickets kunnen pas verzonden of klaargezet worden voor download wanneer Tele Ticket Service van de bank de bevestiging heeft ontvangen van je betaling. Betaalde je met een klassieke overschrijving, dan kunnen daar een paar dagen overheen gaan. Je kan de status van je reservering (en betaling) nagaan op de website van Tele Ticket Service www.teleticketservice.com: log in en ga naar ‘mijn tickets’. Is de status ‘betaling vereist’ vervangen door ‘klaar voor verzenden’ of het pdf-icoontje van je e-tickets, dan werd je betaling correct verwerkt.

Opgelet voor ticketfraude

Voor de meeste evenementen verstuurt Tele Ticket Service de tickets pas ten vroegste 4 weken vóór het evenement. De belangrijkste reden om dit te doen is de bestrijding van de zwarte markt en het frauderen met tickets. Door tickets pas 4 weken voor het evenement te bezorgen, wordt de doorverkoop aan hoge prijzen op de zwarte markt sterk bemoeilijkt.

Koop je tickets niet van malafide doorverkopers die tickets op de zwarte markt aan hogere prijzen aanbieden. Deze tickets zijn vaak vervalst. De code op deze tickets kan ongeldig zijn gemaakt, waardoor je de toegang tot de zaal wordt geweigerd.

De doorverkoop van tickets aan woekerprijzen is illegaal in België. Het faciliteren hiervan via een website is strafbaar. Ook personen die via dergelijke sites een “te veel” aan aangekochte tickets te koop aanbieden riskeren gerechtelijke vervolging.

Overzicht van malafide ticketdoorverkopers

Meer info over ticketfraude

Ben je het slachtoffer van misleiding, bedrog, fraude, oplichting? Meld het hier.

Bezoekers met een beperking

Alle zalen van de Sportpaleis Group zijn voorzien op de ontvangst van bezoekers met een beperking. We willen je zo goed mogelijk opvangen en in de beste omstandigheden laten genieten van een concert, show of sportwedstrijd.

Vraag je plaatsen telefonisch aan op het nummer 03/400.00.34 (vanuit Nederland +32.3.400.00.34) of via een mail naar service@teleticketservice.com en vermeld duidelijk dat je een bezoeker bent met een beperking (bv. dat je je in een rolstoel verplaatst). Zo kunnen we de juiste boeking voor je doen. Ook wie geen gebruikmaakt van een rolstoel kan specifieke noden hebben. Geef dus bij het aanvragen van tickets altijd aan wat precies je noden zijn, zodat we je optimaal van dienst kunnen zijn.

Pop-Up Arena Middelkerke heeft een speciale ingang voor bezoekers met een beperking. De vrijwilligers begeleiden je vanaf daar naar je plaats in de zaal.

Rolstoelgebruikers

Er zijn in Pop-Up Arena Middelkerke voorbehouden plaatsen voor rolstoelgebruikers en de personen die hen vergezellen. Deze plaatsen zijn, zoals die van alle andere prijscategorieën, beperkt in aantal. Snel zijn is dus altijd de boodschap. Normaliter is in de zalen van de Sportpaleis Group per rolstoelgebruiker plaats voorzien voor één begeleider, maar het Sportpaleis vormt hierop een uitzondering: hier kan je maximaal twee begeleidende personen meebrengen. Tele Ticket Service gaat met plezier voor je na of uitzonderingen mogelijk zijn om bijvoorbeeld families samen te plaatsen, maar jammer genoeg (en zeker voor grotere groepen) is dat niét altijd mogelijk.

Dove en slechthorende personen

Dove en slechthorende personen kunnen de tolk van hun keuze meenemen. Ze kunnen ook vragen dat de organisator van het evenement een tolk voorziet. Dan wordt er samen bekeken of deze vraag redelijk is. Neem contact op met de klantendienst om dit te bespreken.

Blinde en slechtziende personen

Wil je met een blindengeleidehond een evenement bijwonen, gelieve dan hierover contact op te nemen met de administratieve dienst van de Sportpaleis Group. Je kan ons elke werkdag bereiken van 09.00 tot 18.00 uur vanuit België via 03/400.40.40, vanuit het buitenland via 0032.3.400.40.40. OPGELET, op dit nummer kan je GEEN tickets bestellen.

Waar zijn de parkeerplaatsen voor bezoekers met een beperking?

Bekijk de plattegrond om te zien waar de parkeerplaatsen voor bezoekers met een beperking en de ingang voor rolstoelgebruikers zich bevinden. Deze plaatsen zijn voorbehouden voor rolstoelgebruikers en houders van een Europese parkeerkaart voor personen met een beperking

Voor rolstoelgebruikers en eventuele begeleiders zijn tot 30 minuten vóór aanvang van het evenement voorbehouden parkeerplaatsen voorzien. Op de voorbehouden plaatsen wordt streng controle gehouden. Hou dus je Europese parkeerkaart voor personen met een beperking, identiteitskaart en toegangsticket klaar om aan de parkeerwachters voor te leggen.

Ben je tijdelijk minder mobiel?

Ben je tijdelijk minder mobiel door een ongeval of een ingreep en heb je geen Europese parkeerkaart voor personen met een beperking, dan zal je dit aan de ingang van de parking moeten toelichten aan de parkeerwachters. Doe dit bij voorkeur met een dokters- of een ander medisch attest. Of neem op voorhand hierover contact op met info@pop-uparena.be.

Contact

Adres

Pop-Up Arena Middelkerke
Vrijetijdspark, Westendelaan
8430 Middelkerke

Administratie

Kijk eerst voor de meest gestelde vragen in de rubriek veelgestelde vragen.
Vind je daar geen antwoord op je vraag, mail dan naar info@sportpaleisgroup.be.

Je kan de administratieve dienst van de Sportpaleis Group elke werkdag bereiken van 09.00 tot 18.00 uur vanuit België via 03/400.40.40, vanuit het buitenland via 0032.3.400.40.40. OPGELET, op dit nummer kan je GEEN tickets bestellen.

Pers

De Sportpaleis Group stelt haar zalen ter beschikking van verschillende organisatoren. Voor informatie over de optredens of voor persaccreditaties vragen wij om rechtstreeks bij de organisator/promotor zelf aan te kloppen. De naam van de organisator/promotor staat altijd vermeld bij het evenement op de website van de zaal.

Vragen over de Sportpaleis Group en haar zalen kan je stellen via pers@sportpaleisgroup.be.